انفجار در پایگاه «کالسو» حشدالشعبی/ مقاومت عراق پاسخ صهیونیست ها را در ایلات اشغالی داد

انفجار در پایگاه «کالسو» حشدالشعبی مقاومت عراق پاسخ صهیونیست ها را در ایلات اشغالی داد

بعدازآنکه بررسی های اولیه نقش رژیم صهیونیستی در حمله به پایگاه حشدالشعبی در استان بابل را محرز کرد، مقاومت عراق، ایلات اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، در ساعات آغازین روز شنبه، پایگاه خبری «المعلومه» عراق گزارش داد که یک انفجار در پایگاه کالسو واقع در شمال استان بابل عراق روی داده است و احتمال داده شد این پایگاه که مورداستفاده نیرو های حشدالشعبی است هدف حمله آمریکا قرار گرفته باشد.

اندکی بعد، سازمان بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) در بیانیه ای وقوع انفجار در پایگاه نظامی کالسو را تایید کرد.

طبق گزارش المیادین، این حملات تجاوزکارانه ورودی اصلی پایگاه کالسو، یک گاراژ خودرو و دو دفتر نیرو های حشدالشعبی را هدف گرفت.

از قرار معلوم، پایگاه حشدالشعبی با سه حمله مورد هدف قرار گرفته است و حداقل 3 نفر مجروح شده اند.

هم زمان، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، نوشت: گزارش ها درباره انجام حمله هوایی ایالات متحده در عراق صحت ندارد.

سنتکام در ادامه مدعی شد: ایالات متحده امروز حمله هوایی در عراق انجام نداده است.

بعدازآن، یک مقام ارشد عراقی به شبکه «پی بی اس» آمریکا گفت که انفجاری که در استان بابل رخ داده، ناشی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی بوده است و در این زمینه تحقیق خواهیم کرد.

«مهند العنزی» رییس کمیته امنیتی شورای استان بابل در گفتگو با «الجزیره» تاکید کرد که حمله به حشدالشعبی بدون برنامه ریزی بوده و چندین پایگاه مورد هدف قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه نشان می دهد که حملات استان بابل پهپادی نبوده، بلکه موشکی بوده است.

درنهایت، حدود ساعت 5 بامداد، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که مجاهدان ما در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در غزه و در حمایت از مردم این باریکه و همچنین در پاسخ به حمله به پایگاه حشدالشعبی به یک هدف مهم در ایلات اشغالی حمله پهپادی کرده اند.

انفجار در پایگاه «کالسو» حشدالشعبی/ مقاومت عراق پاسخ صهیونیست ها را در ایلات اشغالی داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انفجار در پایگاه «کالسو» حشدالشعبی/ مقاومت عراق پاسخ صهیونیست ها را در ایلات اشغالی داد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انفجار در پایگاه «کالسو» حشدالشعبی/ مقاومت عراق پاسخ صهیونیست ها را در ایلات اشغالی داد"، کلیک کنید.